Nešiojamųjų kompiuterių taisymas, remontas, naujinimas, supirkimas

Kuo skiriasi HP Compaq biznio klasės notebookai nuo HP Pavilion namų klasės modelių?

2008-07-29  
Gavome naują įrangą,  notebookų pagrindinių plokščių pašildymui, lustų (chipsetų) perlitavimui ir rutuliukų pakeitimui, su tam reikalingais trafaretais, nes tai labai dažnai pasitaikantys gedimai, ir  klientai dažnai atneša tokius nešiojamus kompiuterius.  Ši įranga leidžia pusiau automatizuotai, mažiau gaištant rankų darbo, atlikti remontui reikalingas operacijas.  Notebookų taisymas nuo dabar bus atliekamas žymiai greičiau, ir kokybiškiau, nes anksčiau pasitaikydavo, kad perdėjus pagrindinius lustus, jie nekokybiškai prisilituodavo. Dabar naudojant kokybiškesnę įrangą chipsetų atšokimų beveik nepasitaikys.  Iš esmės, dabar UAB Matrix taiso ir visus kitus elektronikos gedimus: vaizdo plokštes, stalinių kompiuterių pagrindines plokštes, garso plokštes, bevielių tinklų įrenginius, ir visą kitą elektroninę įrangą.

Kompiuterio taisymo priėmimo anketa
Nešiojamųjų kompiuterių baterijų kainos (neoriginalių baterijų laptopams) (xls formate)
Laptopų elektros maitinimo adapterių kainos (neoriginalai) (xls formate)
Laptopų lcd ekranų kainos (be keitimo kainos ir gedimo nustatymo)
Kompiuterio taisymo registravimas prieš atnešant

notebook-mainboard-DSC_0005-web.JPG notebook-mainboard-DSC_0007-web.JPG

notebook-mainboard-DSC_0010-web.JPG notebook-mainboard-DSC_0012-web.JPG

Pas save vietoje, savo remonto dirbtuvėse taisome visų modelių ir tipų nešiojamuosius kompiuterius. Turime didelę bazę atsarginių dalių, todėl daugelio gedimų šalinimas atliekamas per 1-2 dienas po pridavimo.

Klientams atliekame tokias paslaugas tiesiai savo remonto dirbtuvėse, notebookų serviso centre:

- operatyvus, greitas jūsų notebooko gedimo nustatymas (diagnostika);  
- profilaktikos paslauga - 1-2 metų naudoto notebooko aušinimo sistemos, ventiliatorių pravalymas nuo dulkių, plaukų ir pan. kaina 100lt+pvm;
- gedimų šalinimas nešiojamų kompiuterių pagrindinėse plokštėse, pagrindinių lustų (chipsetų) perlitavimas, keitimas;
- nešiojamų kompiuterių gedimų taisymas elementų lygyje;
- notbukų elektrinės dalies taisymas (elektros maitinimo adapterių, elektrinės dalies motininėje plokštėje);
- sulūžusių, suskaldytų matricų, ekranų notebukams keitimas (reikia žinoti ekrano dydį coliais ir skiriamąją gebą, skyrą, pvz. 15.4" ir 1280x800);
- inverterių, pašvietimo lempų keitimas;
- neoriginalių ir originalių baterijų parinkimas ir tiekimas visų modelių laptopams (kaip taisyklė pačių celių-elementų keisti neapsimoka, pigiau pirkti visą neoriginalią bateriją, nes be elementų labai dažnai būna elektronikos valdymo gedimų pačiose baterijose); vidutinė neoriginalios baterijos kaina 250-350lt bet kokio modelio laptopui; tikslių kainų klausti pas vadybininkus sales@matrix.lt;
- dalių parinkimas;
- dalių keitimas;
- laptopų, nešiojamųjų kompiuterių supirkimas ant dalių, kurių netikslinga remontuoti, su sulaužytomos matricomis, ekranais, nestartuojančių, arba jei taisymas per brangus lyginant su analogiško notebooko įsigijimo kaina;
- surandame draiverius/tvarkykles pagal notebooko modelį - ir surašome klientui įi cd-r ar dvd-r diskelį;
- atnaujiname laptopų BIOS'us į naujesnius (jei yra tam modeliui išleista);
- instaliuojame legalius kliento Windows XP/Vista ir kitas OS, Linux Ubuntu į laptopus - patys parenkame ir įdiegiame reikalingus draiverius-tvarkykles;
- patariame savo klientui kaip pigiau atsinaujinti laptopą, jei jis sugedęs ar sugedusi notebooko pagrindinė plokštė - mūsų nuomone geriausia pirkti barebone platformą, o sugedusio laptopo griaučius palikti Uab Matrix dalims; tada klientui nereikia pirkti procesoriaus, atminties, kietojo disko ir dar kai kurių dalių (aišku viskas priklauso nuo laptopo senumo, kartais cpu netinka, nes dažnai keičiasi laptopų cpu lizdai). Klientui rekomenduojame ir parenkame ar tinka cpu iš jo seno laptopo, ar tinka ramai ir pan. Dažnai taip sukomplektavus pirkimą išeina tik pusė naujo laptopo sumos.
- notebooku taisymas klientų patogumui atliekamas išsimokėtinai, viską forminame vietoje, nes pvz. nauja mb (pagrindinė plokštė) kainuoja nuo 800-iki-1500lt + pvm (vidutiniskai);
- mes atliekame pagrindinės plokštės tvarkymo darbus už pusę naujos plokštės kainos (vidurkis motinines plokštės taisymo yra apie 500-800lt + pvm, pvz. chipseto lusto perlitavimas ir pan.)

NAUJIENA! jei eina brangesni nešiojamų kompiuterių remontai virš 500lt mes teikiame klientams šitas paslaugas išsimokėtinai. Lizingą forminame pas save vietoje, per 10-15 min. Taupykite laiką ir savo nuosavas lėšas.

Patarimai kaip naudoti nešiojamus kompiuterius, gedimai:

Negalima dėti ant minkštų paviršių, pagalvių, čiužinių ir pan., pvz. lovoj notebook'ui ne vieta, net ant knygos - ventiliatorius tarsi dulkių siurblys sugeria dulkes, kurios nusėda ant paties ventiliatoriaus bloko  menčių, taip sumažindamos oro srautą, o dar blogiau - dulkės užkemša radiatoriaus angas, o tada jau loptopui kapai.  Dauguma laptopų turi išsijungimo funkciją jei gresia perkaitimas.  Niekada negalima dėti loptopų ant minkštų vietų, kad neuždengtų ventiliacijos angų, kitaip sudeginsit cpu (procesorių) arba motininę plokštę. Padėkit geriau ant knygos ar kažko kieto, kad būtų atvira ventiliacijos anga, kad galėtu laptopas išpūsti karštą orą. Kai kurie modeliai šitas angas turi šone, tada geriau, o kai kurie modeliai jas turi apačioje, tada labai reikia stebėti kad karštas oras galėtų visą darbo laiką  laisvai išeiti. Kad jūsų laptopas veiktų kokybiškai, galima jį pakelti ant papildomų kojų, arba dėti po apačia taip vadinamus notebook coolerius. Perkaitimas yra pagrindinė gedimų priežastis, nes lydosi ir atšoka lustai nuo pagrindinės plokštės. Kartais ir stalo ventiliatorius neblogai padeda atvėsinti notebooką.

Buvo pasitaikę atvejų, kai galingas video  lustas arba pagrindinis lustas (main chipset) kaista, pvz su nVidia.  Kad apsidraust nuo šito, didieji gamintojai leidžia BIOS atnaujinimus, kurie tylius loptopus paverčia garsiai ūžiančiomis raketomis - ventiliatorius, saugodamas čipą nuo  perkaitimo, sukasi nesustodamas. Tokius atnaujinimus jau išleido DELL ir HP, manau netrukus prie jų prisijungs ir kiti gamintojai.  Logiškai galvojant, jeigu su kokios nors serijos kompiuteriais buvo garsios problemos, tai po jų ištaisymo tą seriją ypač verta pirkti, nes jos  kokybės kontrolė gamyboje būna sustiprinama.

Maitinimo problemos. Pas vieną klientą buvo toks atvejis, sugedo  maitinimas: pradejo veikt tik ant laido, nešiojo jis po pogarantinį servisą - sako baterija sprogo, reikia užsakyti. Gavo jis naują bateriją, kuri veike lygiai  viena įkrovimą, tada meistrai nusprendė, kad čia įkrovimo bėda ir bandė keist viską,  kas susiję su įkrovimu (pradedant motinine,  baigiant  laidais ir tt). Tai pakišo mintį - nuėjo jis pas paprastą firmą, ne į pogarantinį, kad įkrovimo laidą pažiūrėtų ir iš tikrųjų, buvo  trūkę tik laidai, galėjo trumpinti,  galėjo srovę netokia paduoti ir pan. Pakeitė laidą blokelis-laptopas ir problemos kaip nebūta.

Kurio gamintojo laptopas patikimesnis, mažiau genda, pigesnės dalys po garantijos?

HP Pavilion serija , skirta namų vartotojams - labiausiai gendantis daiktas. HP biznio klasės (su s, b, p, w) raide modelyje, žymiai patikimesni, juos galima rekomenduoti pirkti.  Siekdama atkurti savo vardą, HP vėl pradėjo leisti laptopus su COMPAQ marke, kuri buvo legendinė. Deja Pavilion serija yra tiesiog tragiški kompiuteriai. Pastebėta, kad blogiau už Pavilion yra tik  rinkti Lietuvoje (barebonai), pagrindinės bėdos, tai sutrūkinėjusi plastmasė, neatlaiko temperatūrų skirtumų, išlūžę lizdai, išsiklibina ir nekontaktuoja, tam kad pašalinti šį defektą, reikia arba keisti (perlituoti) lizdą, arba keisti motininę plokštę, byranti klaviatūra. HP Pavilion kompiuteriuose dažniausiai byra motininės plokštės ir LCD inverteriai, dar maitinimo adapteriai irgi dažnai dega, tad juos niekuomet neuždenkite.  Compaq savo ekranus parduoda kaip vieną vientisą daiktą, jo neskaidydama.  

Daug bėdų HP turėjo, su Pavilion serija būtent su nVidia chipsetais, nes nVidia padarė šiek tiek galingesnį lustą, negu deklaravo, ir HP inžinieriai neapskaičiavo temperatūrinių duomenų teisingai, ko pasėkoje būtent video, ir pagrindiniai chipsetai (lustai) perkaisdavo.  Su intel chipsetais mažiau problemų, tačiau HP pavilion trūkumas yra tas, kad aušinimo angos yra dugne, o ne šonuose, todėl netyčia uždengus dungą, jis pradeda kaisti.  Kodėl HP padarė šonuose vga /usb ir pan. jungtis, o aušinimo angas tik dugne, galima tik spėlioti. Kiti gamintojai (pvz. Lenovo, IBM) stengiasi orą išpūsti pro šonus.  HP šią klaidą ištaisė išleidę naują BIOS'ą, kuris kskyrėsi nuo seno tik tuo, kad pastoviai suko vga ventiliatorių, ir taip užtikrino geresnį aušinimą.  Beje su panašiom bėdom susiduria beveik visi gamintojai, netgi iš kitų sričių, ne laptopų.  Pvz. TVIX Dvico įrenginys M6500A, kai groji mkv failus, pradeda labai kaisti, nes šis formatas stipriai apkrauna cpu, ir gamintojas to nenumatė. Galima įjungti trečią ventiliatoriaus lygį rankiniu būdu, o turėtų tas vykti automatiškai.  Vėliau TVIX išleido naują pataisymą firmware, tačiau yra ir konstrukcinis brokas, nes vis tiek reikia pačiam įsidėti didesnį ventiliatorių, nes žiūrint filmus MKV formate kaista.  Taigi dauguma gamintojų susiduria su perkaitimo ir panašiomis bėdomis, ypač kai stengiasi savo gaminį padaryti kuo mažesnį. 

BAREBONE- notebookai - vyriai išlūžta, skilinėja korpusų plastmasė, nes dažniausiai būna ne tokia kokybiška kaip brand name laptopų;  sunkiau gauti atsargines dalis.
Tačiau dažnai jas galima parinkti, todėl jų naudojimas nėra brangus.
ASUS  - dažniausiai genda hdd kieti diskai (būna badų) , optiniai įrenginiai, lcd inverteriai.  Nelabai patogu, kad Asus visada reikalauja pačio laptopo serijinio nr, jei reikia kokios nors dalies, ir ją keičia tik firminiame servise,  už keitimą ima pinigus, o patiem ndeuoda pasikeist.
ACER - kaip bebūtų keista, genda gan mažai, nors pigūs.  Jų gedimai daug  mažiau kainuoja negu HP Pavilion, nes išlekia klaviatūros ir LCD inverteriai HDD, optiniai įrenginiai. Acer savo lcd ekranus parduoda kaip atskirai ekraną, plastmasinius apvadus ir t.t., t.y. dalimis (pigiau gaunasi).
DELL - garantija 3metai, gan patikimi, dalių tiekima stabilus, tačiau kartą pagrindinės plokštės teko laukti apie mėnesį. Matyt nespėja aptarnauti padidėjus prekybai.  Dažniau genda pigūs modeliai, brangesni beveik negenda. Dell notebukai gan gerai inžineriškai sunkonstruoti, pragalvotas aušinimas, patvarūs mechaniškai ir tt. Ne veltui DELLas turi gerą vardą.  Paskutiniu metu tik šlubavo DELL logistika, ne visus modelius buvo įmanoma gauti.  DELL yra gan sudėtingi nešiojami kompiuteriai, jie vieninteliai turi pvz. ekrano BIOSą, kuris atskirai programuojamas, taip pat jų elektros maitinimo adapteriai irgi programiškai bendrauja su DELL baterijomis ir pačiu notebooku, todėl yra sudėtingesni negu kitų gamintjų. Viskas yra daroma kad DELL veiktų nepriekaištingai ir gerai.
IBM/Lenovo - tikri IBM gan mažai genda, Lenovo šiek tiek dažniau. Jei reikia atsarginės dalies, IBM/Lenovo servisas prašo papildomai 170LT + PVM už "pakeitimą", nors tą dalį gali ir pats pasikeist.  O šiaip dalis gan greitai (~ per 3 dienas) atveža, bet jos kainuoja brangiau negų kitų gamintojų.
SONY - genda gan dažnai, būna pagrindinių plokščių gedimų, garantinis taisymas trunka apie 3 mėn. Tai labai skaudu, turint galvoje kad SONY yra prestižinė markė.
TOSHIBA - genda retai, servisas neblogas, pasitaiko kietų diskų gedimų, kartais genda vaizdo plokštės.  Tačiau dalių tiekimas tikrai geras.
FSC (Fujitsu  Siemens Computers) - pasitaiko gedimų, bet ne dažnai, garantinis servisas pusė bėdos.
BENQ - kiek esam pardavę, ateina iškart sugedęs, o keičia dalis per kokį mėn.  Geriau nepirkti jų.
GIGABYTE - neteko bandyti.
MSI  - neseniai atsiradę, reiks žiūrėti, turėtų būti kokybiški.
LG - nėra duomenų.
SAMSUNG - nėra tikslių duomenų apie gedimus.

Ar galioja garantija perkant notebooką (nešiojamąjį kompiuterį) užsienyje?

DELL nešiojami kompiuteriai (notebookai), DELL garantija Lietuvoje, DELL prekyba ir tiekimas
dell-logo.jpg
Klausimas: Ar Vokietijoje nusipirkus DELL kompiuterį (pvz. http://www.dell.de svetainėje) gausiu garantinį aptarnavimą Lietuvoje?
Atsakymas:  Lietuvoje galios dalių garantija – mokami pakeitimo darbai ir logistika. Perkant užsienyje, garantija galioja tik detalems. Už servisą reikės mokėti papildomai. Ar jūsų DELL notebookas ar kita IT įranga garantinė, galima patikrinti čia: http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/product_support/en/product_support_central?c=us&l=en&s=gen .
Tam reikia įvesti arba Service Tad (serijinį nr. arba kitaip Aptarnavimo Nr.) arba eiti pagal savo modelį. Primename, kad UAB Matrix pristato bet kurį gaminamą DELL modelį, nešiojamą kompiuterį per 4 savaites po užsakymo datos, susikomplektuoti galima DELL svetainėse, rekomenduojama Airijos arba Lenkijos, galima ir Vokietijos, UK.  Tada atsiuskite komplektaciją mailu sales@matrix.lt, mes ją patikrinsime, ir jei viskas ok, užsakome.  Prekės iš SANDĖLIO (žiūrėti http://www.deze.lt sandėlio kiekius) pristatomos nemokamai per 1-2 darbo dienas (siuntimas per DPD). Prekės iš artimiausios DELL GAMYKLOS pristatomos nemokamai per ~4 savaites po užsakymo gavimo.

Klausimas: Įsigijus DELL kompiuterį ne Lietuvoje, kiek tokie atvejai man kainuotų? O kokią dalį tai sudaro pakeitimo darbai ir logistika?, Pavyzdžiui, mano turimas Lenovo nešiojamas kompiuteris garantiniame laikotarpyje gedo šitaip:
- DVD nustojo įrašinėt -- pakeitė;
- Ekranas nustojo šviest -- pakeitė;
- Du kartus nustojo veik akumuliatorius - abu kartus pakeitė.
Atsakymas:  DVD keitimo kaina – priklausomai nuo kompiuterio modelio (kai kuriuose labai lengvas pakeitimas, kai kuriuose reikia visa isardyt) – 50 – 150 lt.
Ekrano pakeitimas – kaina 200 lt;
Akumuliatoriaus garantinis laikotarpis – 1m. Pakeitimas kaina – 50 lt.

DELL kompiuterių Aptarnavimas

    * Garantija ir aptarnavimas kliento darbo vietoje yra apmokestinami papildomai (pagal servisinę sutartį).
    * Klientui galime pasiūlyti įvairius reakcijos ir gedimo šalinimo laikus (Standart On-site, NBD, SBD, 24x7 ir kitus).  Jūsų įrangą aptarnaus sertifikuoti „Dell“ techniniai inžinieriai.
    * yra lokalus Dell atsarginių dalių sandėlis, kad išpildytume pageidaujamus reakcijos laikus.


Dalių tiekimas laptopams - ką reikia žinoti pagal gamintojus

notebook-mainboard-DSC_0015-web.JPG notebook-mainboard-DSC_0020-web.JPG

Siekiant išvengti klaidų, reikia stengtis  identifikuoti kompiuterį/notebooka/laptopą kuo tiksliau, kuriam ir bus taikoma atsarginė dalis, neretai ji jau gali skirtis nuo pirminės, nes buvo modifikuota gamintojo.  Ieškant dalių reikia orientuotis pagal gamintiojus:

HP, Compaq  kompiuteriams, reikalingas kompiuterio produkto numeris [P/N: xxxxxxx], jei keičiate atsarginę dalį (pagal garantiją arba ne), reikia žinoti SPS numerį (arba spare part no), dažniausiai HP jį žymi kaip replace HP SPS.
Acer, užtenka pilno modelio pavadinimo.
IBM, reikalingas Type ir serijinis numeris (žr. žemiau, labai panaši tvarka taikoma Lenovo, kurie perėmė IBM pc ir nb verslą).
DELL notebookams - reikia žinoti Service Tag (Serviso Nr.).
LENOVO -  fizinių asmenų įsigytiems Lenovo staliniams bei nešiojamiems kompiuteriams, turintiems standartinę vienerių metų garantiją, pagal Europos Sąjungos teisės aktus, taikoma dvejų metų garantija, suteikiama UAB Matrix arba kituose autorizuotuose Lenovo gamintojo serviso centruose. Kad  išvengti nesusipratimų ir nepatogumų ir serviso centras galėtų greitai bei kokybiškai vykdyti gamintojo garantinius įsipareigojimus, reikia kad klientas kartu su kompiuteriu iš salono išsineštų fizinio asmens vardu išrašytą PVM sąskaitą faktūrą su šiais būtinais duomenimis:  
  * kasos aparato kvitu, patvirtinančiu įsigijimo datą;
  * įsigyto kompiuterio MTM (Machine Type and Model - XXXX-XXX) - šį kodą rasite prie produkto aprašymo http://www.deze.lt (paspaugus ant produkto pavadinimo), arba ant paties produkto (tai - ne produkto kodas!);
  * įsigyto kompiuterio serijiniu numeriu.  Turint visus šiuos dokumentus, Lenovo garantija atliekama sklandžiai.
FUJITSU Siemens (FSC), užtenka serijinio numerio, tačiau reiktų žinoti, jog gamintojo serijinis numeris prasideda arba "Y", arba "3".
Toshiba dažnai markiruojama keli serijiniai ir keli produkto numeriai, tad reikalinga pilna informacija nuo laptopo. Bet kartais užtenka tiesiog tikslaus modelio.
SONY reikia žinoti iš dviejų dalių susidedantį kodą, jis atrodo maždaug xxxxxxxx-xxxxxxx., aišku ir service tag'ą, modelį.
ASUS  reikia žinoti serijinį nr.,  Asus baterijos parduodamos atskirai, visos likusios dalys tik keičiamos žinant s/n, t.y. atskirai neparduodamos.
APPLE nešiojami kompiuteriai - stilingas dizainas ir tt, tačiau po juo slepiasi Apple noras pririšti savo ištikimus vartotojus dar labiau - pvz. pats Apple notebooke nepasikeisi baterijos - tą gali atlikti tik servisas, ir už tai imami pinigai. Jei turi Apple techniką, pasiruoškit už priedus ir jų keitimą mokėti brangiau. Beje kiekvienas gamintojas stengiasi pigiau parduoti pagrindinius produktus, ir paskui gyventi iš aksesuarų (priedų) jiems, kurie dažniausiai tinka tik to gamintojo.

2008-10-10 Žurnalas "Veidas" apklausa  apie notebookus, į kurią atsake Matrix darbuotojai:
Savaitrastis "Veidas" noretu parengti trumpa zinute apie nesiojamujukompiuteriu gedimus. Butume labai dekingi, jei atsakytumete i siuos klausimus.Jums pageidaujant, Jūsų pavardė ar įmonė nebus nurodoma prie duomenų, kadangiketiname pateikti tik apibendrintą informaciją.
1. Kokie nešiojamieji kompiuteriai (gamintojas, modelis) dažniausiai genda(reikėtų paminėti keletą vardų)?
2. Kokie yra 5 dažniausi nešiojamųjų kompiuterių gedimai?
3. Po kelių metų vidutiniškai kompiuteriui prireikia remonto?
4. Ar tiesa, kad pigieji kompiuteriai be gedimų išbūna trumpiau, nei brangesni,jei taip - koks tarnavimo laiko skirtumas?
Matrix UAB atsakymas:
1. Labiausiai genda HP Pavilion dv2000, dv6000, dv9000 serijos modeliai.
2. Dažniausiai genda pagrindinės plokštės, pvz. pagrindinis lustų rinkinys (chipset) atšoka arba perkaista;
antras pagal dažnį gedimas tai kietųjų diskų gedimai;
matricos gan retai genda;
lizdai išlaužti būna, tačiau nelabai dažnai, nes čia fizinis gedimas.
3. po 2 metų vidutiniškai.
4. iš esmės tiesa, nes brangius modelius visi gamintojai žymiai ilgiau testuoja.

notebook-mainboard-DSC_0013-web.JPG notebook-mainboard-DSC_0014-web.JPG

Klientų atsiliepimai apie notebookų remontą ir mūsų darbą

2008.07.11, Mantas V., privatus klientas, Vilnius
Užsakymas Nr. 6834, Nešiojamojo kompiuterio IBM pakrovėjas 11S92P1042Z1Z9S861T7A9.  
Gedimas pagal klientą: Nulūžes viduje laidukas.
Atlikti darbai : Nešiojamojo kompiuterio kroviklis sėkmingai sutaisytas.
Atsiliepimas: Labai geras servisas. Naudojuosi jau ne pirmą kartą. Esu atnešęs loptopą, pakrovėją ir stacionarų kompiuterį. Visus darbus Matrix atlieka sklandžiai ir laiku. Visada suteikia gerą patarimą. Pakrovėją sutaisė kai labai skubėjau per pusvalandį. Dirbo penktadienį po darbo valandų, tačiau vis tiek padarė kokybiškai. Be to, Matrix suteikia geras nuolaidas – galbūt tik nuolatiniams klientams, bet tikrai verta čia nešti savo kompiuterį ir jo įrangą taisymui. 
Mantas V.

2007.10.29, Marius Abakonis, privatus klientas, Vilnius
Užsakymas Nr. 5301, Nesiojamas kompiuteris HP DV6000 service tag: dv6018ea.
Gedimas pagal klientą: nėra garso kolonėlėse, ausinės veikia, norėtusi skubiai pataisyti.
Atlikti darbai : Nešiojamasis kompiuteris sėkmingai sutaisytas.
Atsiliepimas: Buvau pridavęs savo kompiuterį hp dv6000 į Matrix taisyti, esu labai patenkintas, nes nebuvo jokios eilės ir buvo galima derinti kainą.
Marius, Vilnius.

2007.09.20, privatus klientas, Mindaugas, Vilnius
Užsakymas Nr. 5136 , Acer Ferrari 3400 series Z15 su pakrovėju nešiojamas kompiuteris.
Gedimas pagal klientą: baltuoja ekranas.
Atlikti darbai : Nešiojamasis kompiuteris sėkmingai sutaisytas.
Atsiliepimas: "UAB "Matrix" buvau pridavęs taisyti kompiuterį ACE Ferrari 3400. Buvau nuolat informuojamas apie remonto eigą, kas leido priimti optimalius
sprendimus ir žinoti ko tikėtis iš teikiamo serviso. Kompiuteris po remonto veikia puikiai + gavau dar ir garantiją. Buvo malonu bendrauti.
Mindaugas, Vilnius

Jei turi klausimų dėl serviso, aptarnavimo rašykite service@matrix.lt, jei dėl pirkimo, prekybos klauskit sales@matrix.lt.

Copyright MATRIX, UAB 2007 - 2009

Navigacija: | Apie|Naujienos|Produktai|Kainos|Sprendimai|Patarimai|Registracija|Aptarnavimas|Darbas|Kontaktai|Titulinis psl.|